PROGRAM DE ASISTENȚĂ ÎN VÂNZĂRI A PRODUSELOR IMPRO
Pentru a răspunde așteptărilor distribuitorilor noștri, am creat un program complet de asistență a vânzărilor produselor IMPRO. În prezent, activitățile de sprijin al vânzărilor se concentrează pe marketingul digital și pe campaniile online la nivel local. Departamentul nostru este pregătit să vă ofere toate sfaturile necesare.
Am creat un program complet de asistență în vânzări pentru produsele IMPRO, ajutându-i pe clienții noștri să își dezvolte mai bine strategiile de vânzări. Acest program ajută la creșterea vânzărilor și la optimizarea timpului de funcționare.
Vă privim afacerea prin ochii dumneavoastră. Distribuitorii noștri se bazează pe sprijinul nostru deplin și pregătirea noastră profesională a activităților de vânzări și de marketing. Acestea nu doar cresc veniturile, dar optimizează și timpul de lucru și crește recunoașterea brandului online.
În prezent, activitățile de sprijinire a vânzătorilor se bazează în principal pe marketing-ul digital ți campaniile online locale.
Sunt multe beneficii în a deveni un distribuitor autorizat IMPRO. Aveți posibilitatea de a vă crea propriul magazin online susținut de IMPRO, accesul la o gamă largă de cadouri VIP, brandingul pentru vânzări, îmbrăcăminte de lucru, flotă de vânzări și reducerea costurilor la jumătate a produselor prin programul nostru 50/50.
AFLAȚI MAI MULTEUn program destinat distribuitorilor și montatorilor, în cadrul căruia costurile de producție ale îmbrăcămintei de lucru și ale uneltelor de înaltă calitate oferite sunt împărțite 50-50 între IMPRO și client. Produsele poartă logo-urile partenerilor programului IMPRO 50:50.
Aceasta este o acțiune de marketing special destinată distribuitorilor. Pe baza punctelor acordate de 2 ori pe an prin intermediul serviciului nostru, distribuitorul completează o listă de materiale promoționale oferite în cadrul ediției curente a programului.
© Copyright 2023 IMPRO